monki my love

Jag och M var på väg till bibblan när vi mötte upp mamy hos frisören och eftersom hon ändå skulle förbi sitt jobb för att kopiera upp lite papper så följde vi med. Där fixade vi det vi skulle och åt pepparkakor och drack varm choklad, mums! Efter det stack vi förbi bibblan och lånade ett par böcker jag behöver till skolan och sen en kvick runda på TC. Vi fick lite bråttom så vi hämtade upp syrran och så åkte vi ut till Monki i Skärholmen centrum. Där hittade jag och syrran en massa snyggt! Var sjukt mycket jag ville ta med mig hem, men det blev bara ett par saker. Det blev två t-shirts, en kjol och så en scarf/halsduk som syrran bjussade på:)



monki t-shirt

monki scarf

monki

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina grejer du handlat, sis!
Måste ta mig till Monki jag med.
Det var sjukt länge sen jag var där.
Å andra sidan blir min plånbok glad av att slippa gapa tom.
Lyckas ju alltid shoppa på mig en massa från den där butiken! :)

2007-12-08 @ 01:17:47
Postat av: anna

Varför såg inte jag de där snygga kläderna!!! Kjolen är ju ur läcker!

2007-12-08 @ 10:24:15
URL: http://declaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0