plugg

Har spenderat  både fredag- och lördagkvällen med plugg. Låter spännade va? Not so much... Det positiva är dock att jag nu är färdig med mina inlämningsuppgifter som ska in på måndag kl. 12.00 prick. Imorgon har jag bara ett gensvar att göra. Känns väldigt befriande. Det mindre befriande är att jag har en tenta på torsdag och jag är inte oroad. Inte för att jag pluggat järnet och kan allt, utan för att jag inte pluggat något till den. Jag har helt enkelt inte haft eller tagit mig den lilla tiden emellanåt till det. Har haft tusen andra grejer att göra, typ de här inlämningsuppgifterna. School sucks big time. Jaja, får väl plugga till den fr.o.m imorgon eller måndag.
Jaja, nog om skolan! Idag var jag på stan med M och hans farmor (som är liten (mini) men tuff). Jag fick ett par stövletter av henne (hon kände väl att hon vill bidra till mitt skosortiment, hehe!) Hon kan kika runt i timmar! Känner igen mig lite... Längtar efter att få se hennes skogarderob som jag hört mycket om!
Nu blir det nog film efter timmar av PLUGG!

Hoppas ni har en trevlig lördagkväll!


lisa plugg

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är som pluggar hårt!
Det kommer ge utdelning längre fram.

Tror att M's mormor skulle behöva se hela din skosamling.
För ett till par är nog det sista du behöver! :D

Kanske glömmer jag att säga den sen, men...
STORT LYCKA TILL MED TENTAN PÅ TORSDAG!!

Miljoner pussar från din
storastorasyster! :)

2007-12-16 @ 16:03:52
Postat av: Olivera

Äsch, ett till par skor eller väska skadar ALDRIG..and you know so!

Tack sis´ dock är jag förberedd på att kugga den här tentan. Hälften kuggade sist i den andra kursgruppen... Men finns alltid omtenta, thank God:D

Pussar till er qvistar!!:D

2007-12-16 @ 16:24:26
URL: http://olivera.blogg.se
Postat av: Aliiin

Haha såg din brorsa på t-banan från bergshamra idag ;)

2007-12-17 @ 22:59:42
URL: http://aliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0