skola

Jahapp, sitter här i skolan efter en heldag. Det är verkligen ett heltidsjobb, 9-17 (minst) varje dag.. Just nu iaf när vi har årets tuffaste kurs. Fan vad mörkt det är ute. Människorna ute på gatorna ser ut som vandrande skuggor. Käre M kommer alldeles strax, han är min privata taxi för tillfället. Busskortet gick ut och eftersom jag bara har några få dagar kvar nu innan jul som det är skola så har han erbjudit sig att skjutsa mig till och från skolan. Mycket snällt tycker jag så jag klagar inte! Älskling, du är bäst!
Vi hade en väldigt intressant föreläsning idag av en kvinna som suttit i koncentrationsläger. Det är lika obegripligt för en varje gång man hör något liknande. Så ofattbart att något sådant har fått äga rum medan omvärlden sett på. Det är mycket som sker runtomkring oss utan att någon tar ställning. Helt sjukt...
Så jäkla typiskt att jag lyckades kleta ner min nya t-shirt från Monki med choklad! Efter en stund märkte jag att det inte bara var den, utan min Ed Hardy-hoodie också! Men det löste sig, med lite tvål och vatten. Tror jag...
Ne, nu vill jag hem. Perfekt, älsklingen läste mina tankar, nu är han här.
Vi ses i mörkret!


Kommentarer
Postat av: bee

mmm de är riktigt läckra de där!

2007-12-10 @ 21:55:41
URL: http://beccabee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Verkar som om du hade en spännande dag i skolan.
Alltid intressant med föreläsningar som får en att tänka till.
Samtidigt som det handlar om hemska saker är det viktigt att komma ihåg dessa.
Så att de aldrig upprepas igen.

Olga kom också hem med en t-shirt från Monki.
Gillade den skarpt, men den verkar redan vara slutsåld.
Ett bra tips att få bort chokladfläckar är att...
...sluta äta det där härliga gooey-ga giftet in the first place!! :D

Hälsa så mycket till privatchaffisen!
Ge honom en extra stor kram för att han tar hand om dig så bra!

Puss puss!!

2007-12-10 @ 23:46:33
Postat av: Aliiin

Choklad på tröjan? haha allt är precis som förr i tiden...

2007-12-11 @ 18:08:25
URL: http://aliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0