to do

Nu mina kära vänner har jag lite grejs att göra. Måste springa till bibblan för att låna lite kurslitteratur och käre M har lite papper att kopiera. Sedan blir det en sväng till TC för att kika om det kommit något nytt i butikerna här.
Ikväll blir det iaf till att se på Idol-finalen. Rätt coolt att den är i Globen måste jag säga... Marie måste vinna. Fast å andra sidan som jag och syrran pratade om så får nog Amanda ändå gärna vinna, för alla vet ju att det verkar vila någon förbannelse över alla som vunnit Idol. Inte spec kul att få Idol-stämpeln.
Nae, nu måste jag rusa! Sitter fortfarande i mjukiskläder!


pyjamas

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att äntligen se en bild på dig och Mille här i bloggen!
M1 & M2...

:D :D :D

Puss darling!

2007-12-08 @ 01:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0