chillin´

Har haft en riktigt lång lektion idag. 4 timmar varade den. Det kändes som 40. Mattemusikverkstad, hur sjukt det än låter... Höll på att somna konstant men å andra sidan: när är jag inte trött? I alla fall så gick jag en liten runda på stan med Anna efter skolan sen fortsatte jag själv en stund innan bussen gick. Spanade in några pjucks jag kanske vill köpa. Finns så mycket jag vill ha just nu... Nya pjucks som sagt, väska (behöver jag fler? jo...) och så hade jag tänkt att jag ska beställa ett namnhalsband i guld. På tal om beställa så beställde jag ett jättesött armband från Disney Couture igår, visar sen när jag fått det :) Har bara tagit det lugnt idag annars... Imorgon blir det nog stan och handla med älsklingen och hans mamma.

Förresten, hemtentan jag lämnade in precis innan Paris är rättad och klar. Godkänd! Inga kompletteringar. Nice som fan..

Kan lägga in en bild från Paris så länge, ska försöka fixa fler här snart, är bara väldigt, väldigt trött just nu...


Paris - Eiffeltornet


Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: Aliiin

Alltså, vad är det med dig och shopping.. crazy oll! jag vill fika med dig nästa gång du kommer hit.. i kinda miss you.. och btw, jag har inte körkort.. mamma körde, men säg inte det till nån ;)

2008-04-18 @ 22:00:15
URL: http://aliiin.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej tröttis! :)

Grattis till en godkänd hemtenta!
Måste vara skönt att ha den ur världen.

Fin bild på Eiffeltornet du lagt upp!
Blev många fina kort tagna den kvällen.
(Och en del kanske inte är lika fina men jäkligt roliga!
Tänker på Mamy vid den där porten... :D)

Är lite nyfiken på det där namnhalsbandet i guld.
På vilket sajt har du sett det?

Godnattpussar från mig till dig!

2008-04-19 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0