dagens äventyr

Lovade ju att berätta vad vi hittat på idag... Först bar det av till Uppsala på intervju. Tur att vi åkte tidigare som mamy rekommenderade för gps:en höll på att åka ut genom fönstret. Visade fel väg ett par gånger, tur att man har sitt sunda förnuft kvar och hittar rätt ändå. Jag och älsklingen slog våra kloka huvuden ihop och överlistade gps:en, det ni! Haha! Nämen den behöver bara uppdateras, vilket vi då inte gjort...

Direkt efter intervjun bar det av tillbaka mot Stockholm och innerstaden. Tog oss till Medis där vi åt lunch i härliga vårsolen. Vi hann vandra lite på Götgatan innan vi tog oss till min kiropraktor vid Slussen. Gissa om jag fick ryggen knäckt och masserad. Asnice! Never felt better...

Vi tog oss därefter till Adidas Factory Outlet som var helt okej, speciellt utbudet av skor och träningskläder! Sen vart det en snabbis till en liten butik för nya stora bamboo-örhängen. Har ju redan ett par men inte i den storleken.

Efter var det skönt att ta sig tillbaks hem till Täby. Vi snurrade runt lite i centrum där jag köpte ett läckert linne och schysta armband. Älsklingen köpte ett par riktigt nice jeans.

Ikväll blev det tacos/tortillas, alltid lika gott och mysigt med familjen :)

Imorgon ska jag spana in en tröja jag såg på Bikbok som är mysig och fin och dessutom på rea. Blir inte bättre än så ;)

Nu: sovdags!

Laku noc (godnatt för er som inte vet!)


Förresten, gissa vem som får fett med cash i skatteåterbäring?

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååhh grattis till pengarna! Glad för din skull:D
Låter som en bra dag gumman! Ta hand om er så ses vi snart, när vi båda orkar palla oss till skolan:P får se när det händer. hahaha
Puss babi

2008-04-05 @ 11:58:39
Postat av: Sandra

Vem som får fett med återbäringscash??
Moi - självklart!! :D

Vilken skön dag ni hade!
Stort grattis till att ni är smartare än er gps!
Mensa, perhaps? ;)

Det var mysigt att träffa er båda i helgen!
Men vi ses ju snart igen...
Paris here we come!!!!

2008-04-07 @ 09:39:22
Postat av: Olivera

Haha! Eller hur, we will be rich-bitches! :D

Ja, lätt, har ju alltid sagt att jag platsat i Mensa! Eller what the hell, skit i Mensa, I´m too smart for that! ;)

Japp, Pariiis, Pariiis! :D Snart så, bara ett par dagar!

2008-04-08 @ 21:12:53
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0