dunzo!

Äntligen färdig med den jäkla hemtentan. Skickade precis in den. Deadline är inte förrän imorgon kl. 17:00 men jag vill inte lägga mig förrän jag var helt färdig med den. Orkade inte ha plugg i tankarna det första när jag vaknar på morgonen imorgon. Ne, jag vill vakna imorgon och känna mig utvilad med absolut inget annat än Paris i mina tankar. På lördag bär det av. Sjukt kul ska det bli! Jag kan åka dit hur många gånger som helst. Jag och älsklingen hade det helt underbart där i februari!
Imorgon ska jag nog dra och sola (är likblek. Nej förlåt, VÄRRE än likblek) och sen kolla upp lite grejer på stan. Sen blir det nog bara slappt tror jag. Förhoppningsvis någon film när baby kommer hem från träningen på kvällen.

Justja, vi var ju som sagt på snabbvisit hemma i Sthlm. Vi åkte upp igår och redan idag åkte vi tillbaks till Nrkpg. Älskling var på intervju igen men de valde att gå vidare med någon annan. Skittråkigt att höra, men när man får höra anledningarna och deras beteende så var det nog lika bra så känner jag.. Älskling, det kommer fler jobbmöjligheter till dig och i mina ögon är du bättre än bäst!

Jo, jag köpte en riktigt läcker lila jacka idag på H&M. Surprise, surprise eller hur! Haha! Nämen den var ju så snygg, kunde inte låta bli. Sandra, köp den gröna imorgon, den var riktigt jäkla nice!! Jag hade nog velat ha både nu när jag tänker efter... Hmm, det hade jag ju kunnat göra! Nae, nån måtta får det finnas (men jag vet inte vilken..)! Har ju massor av små jackor nu. Äh, what the hell, vad gör det om 100 år (förutom att några små tonåringar kommer bli lyckliga över att få ärva en alldeles underbar garderob!?) Jaja, ta inte i så du spricker.

Fan, dags att slagga. Trött som få.

Jo, just det! The Hills blir det imorgon!

Puss&godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hej Oli vad skönt att du blev klar med tentan koppla av nu det förtjänar du :) puss och kram

2008-04-10 @ 10:11:58
URL: http://jami.bloggspace.se
Postat av: Maria

Heeeeej mitt söta O! Hoppas du får en mysmys helg imorrn ;D och ännu mysigare i PARIS!! glöm inte o ringa om du ångrat dig! det är helt OK. va gör man inte för vänner?:D ta hand om dig!
PUSS

2008-04-10 @ 23:51:44
Postat av: Sandra

Åh vad synd att han inte fick jobbet.
Men det är helt klart deras förlust!
Bättre kille än Mille får man leta efter! :)

Bra att du fixade undan hemtentan!
Det var väl skönt att inte behöva pilla med den idag?
Själv har jag slappat halva dagen.
Glömde ju kolla in den gröna jacka igår, men den fanns kvar idag.
Sista exet, om man inte räknar med den trådiga 36:an.
Ibland ska man ha tur!! :)

Köpte en massa annat också.
Måste ju ha lite nya kläder i Paris!
Helt fel tänkt egentligen för...
...det är ju i Paris man ska handla, inte hemma! :D

Ses imorgon, sis!
Bright and early!

Puss!!!

2008-04-11 @ 20:28:45
Postat av: Olivera

Hahaha! Jag har tänkt precis likadant, att man behöver lite schysta grejer till Paris. Men som sagt lite smått (mycket) dumt att göra det när det är Paris man åker till. Haha! Men jag säger bara: Sephora here I come! Vi ska såå till den gigantiska på Champs Elysées! Åh, jag längtar! :)

Du hade verkligen tur med den gröna jackan! Med tanke på att den är slut typ överallt i mindre storlekar!

Jag har packat färdigt. Men ändå känns det som att jag vill ha annat med mig. Typ nåt lite finare också. Men samtidigt orkar jag inte. Äsch, jag vet inte! Ska kolla nu lite fort vad som behöver fixas!

PUSS! Vi ses 5.00 på Skavsta!

2008-04-11 @ 21:09:44
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0