happy&tired

Klarade teoriprovet idag! Tänkte börja med att säga det :) Är riktigt glad faktiskt! :) Kände att jag hade flyt men samtidigt var jag rätt säker på att jag skulle kugga ändå. Hade bara pluggat en dag innan så kunde inte riktigt tro mina ögon när det stod "Godkänd" med grön text! Men som jag säger: babysteps.. Snart bör körningen komma igång sakta men säkert. Har tyvärr en massa i skolan just nu i sista kursen... Men men, provet håller i ett år, haha!

Sen som sagt stod det plugg på schemat idag. Träffade tjejerna i skolan efter teoriprovet och skrev lite på uppsatsen. Imorgon ska jag träffa Jasmina så ska vi plugga lite också. Ska bli skönt att få liiite gjort i alla fall. Bättre än inget alls! Imorgon ska jag förbi stan efter skolan om jag orkar och fixa lite grejer.

Nae, är riktigt trött nu, måste faktiskt sova...

Puss och natti!


Starbucks


Ska nog drömma om dessa i natt.. Åh, Paris je t'aime, je t'aime...


Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!
Before you know it har du kortet i handen!
Min lilla bebis har blivit vuxen!! :)

Det är nästan mean att visa de gudomliga dryckerna.
Nu kommer ju jag också drömma om dem!
Ska nog börja planera semestrar lite annorlunda.
Där det finns en Starbucks dit åker jag! ;)

Miljoner pussar!!

2008-05-01 @ 08:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0