jag-borde-gå-och-sova-men-är-för-trött-för-att-göra-det syndromet

Längsta rubriken?

Borde krypa ner i säng bredvid älsklingen nu, ska ju trots allt upp tidigt imorgon och iväg till Uppsala. Men icke!
Är hemma i Sthlm nu, underbart är det. Saknar mitt älskade 08 när jag är borta :)

Jag och älsklingen åkte tidigare än vi brukar upp så vi hann göra en liten avstickare till Skärholmen Centrum där det öppnat en del nya butiker. Blev lite chockad över det minimala Topshop som öppnat. Förväntade mig en något större butik... Jag fick med mig en Adidaströja hem. Ovanligt. Tror jag har en 6-7 stycken nu. Can´t help it. Det är en av mina största svagheter. Jag är såld. För längesen. Ska ju spara pengar till Paris i nästa vecka men givetvis kunde jag inte låta bli att köpa den. Är så rädd att den kommer försvinna i min storlek och den huvudvärken orkar jag inte med. Därför är det min ursäkt eller menar anledning att köpa den redan nu. Tror inte den kommer försvinna men det är bättre att jag låter mig själv (och alla andra) tro det. Hursomhelst vit är den med gråa/silvriga detaljer. Fin, mycket fin...

Nae, ska som sagt upp tidigt. 7.45 åker vi hemifrån så det är kanske dags att lägga sig... Får se vad det blir för äventyr imorgon efter intervjun, vi har lite planer... Skriver och berättar då vad vi hittat på!

Kommentarer
Postat av: Sandra

MM, gå och lägg dig!!!!! :)

2008-04-04 @ 23:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0