mbmj

Jupp, stands for: Marc by Marc Jacobs. Älskar Marc Jacobs. Har alltid gjort det sen mina ögon första gången vilade på hans verk. Marc by Marc Jacobs är Marc Jacobs härligt underbara och överkomliga underserie. I Paris blev jag med Marc by Marc Jacobs och jag kunde inte blivit lyckligare över ett sådant kap! För det är verkligen ett kap. Otroligt snygg, läcker och cool väska för knappt någon peng alls. Dessutom fick jag 10% på den vilket var ännu mer ett kap. Har redan använt den en massa och den kommer följa mig ett bra tag till i framtiden tror jag..

Jaja, här är den i alla fall. Och som man alltid säger: bilden gör den inte rättvisa...


Marc by Marc Jacobs min väska 2


Marc by Marc Jacobs min väska


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den är sååååå fiiiiiiiin!
Om du skulle glömma den i Sthlm lovar jag att ta väl hand om den. :)
Ses senare idag, nu måste jag sova.

CMOK!

2008-04-25 @ 03:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0