paris encore une fois!

Paris imorgon tidigt, tidigt igen! :) Jag klagar dock inte! ;) Nu har jag packat färdigt men känner ändå att jag vill byta ut typ hälften av plaggen. Varför vet jag inte, bara en känsla jag alltid får efter jag packat inför en resa, haha!
Ska nu snabbt se över om nånting ska bytas ut eller läggas till sen blir det en film med älsklingen och därefter sooova! Ska ju trots allt åka absolut senast 4.30 hemifrån. Om inte tidigare! Stackars baby som ska köra mig :( Men jag ska se till att köpa nåt fint som kompensation i Paris! :D

Just det, idag var vi i Linköping. Älskling hade intervju där i stan så jag och hans mamma följde med och gick på stan så länge. Sedan möttes vi upp och jag köpte bara en grej till håret och ett armband! :P Lunch åt vi på en Kina-restaurang. Buffé, mums! :)

Nae, nu mina vänner är det dags att fixa det sista! Vi hörs när Paris är avklarat än en gång!


Paris je t´aime!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hade så kul i Paris hälsa från mig :) puss

2008-04-11 @ 21:58:06
URL: http://jami.bloggspace.se
Postat av: Maria

Trevlig resa igen gull:D
Puss

2008-04-11 @ 22:06:33
Postat av: Sandra

Tack för ett par härliga dagar i Paris, sis!!
Det var en riktigt nice resa vi fick till!
Undrar vart vi ska åka nästa gång... :)

Puss!!

2008-04-16 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0