paris, paris, paris

Paris går inte att förklara med ord. Det finns inte tillräckligt med ord som kan beskriva min kärlek för den staden. Helt galet, så fort vi kom fram och jag bara kände omgivningen så kände jag mig som hemma. Otrolig känsla det där!
Hursomhelst så märker ni nog i alla fall att jag hade det bättre än bäst! Orkar inte riktigt summera hela resan, men kan säga så mycket som att det var riktigt mysigt att få åka med syrrorna och mamma, samt brorsans tjej och hennes mamma och syster! Ett helt tjejgäng! Lägger in lite bilder, antagligen imorgon...
Jag sitter redan och planerar min nästa resa dit... Förhoppningsvis kommer jag iväg redan i sommar! Just det! Jag köpte med mig hem mitt efterlängtade läppglans från Nars (som inte säljs längre i Sverige!)! Hade himla tur att jag fick tag på det sista på Sephora!
Det blev även ett litet oväntat köp: en väska från Marc by Marc Jacobs. Älskar den! Så himla underbar! :) Liten är den men så användbar till både vardag och fest! Svart läder med gulddetaljer... Åh, älskar den! Känns som att den kommer spendera många härliga sommarkvällar på min axel :D

Nu är det dags att mysa ner sig bredvid älsklingen och sova! Skola imorgon...suck.

Puss!!

Kommentarer
Postat av: jasmina

hej gumman vad roligt att du hade det kul i Paris:) nu ska jag byta ämnen hehe vetu jag har många böcker om våra blivande vän Vygotskij, såg att jag hade Vigotskij i skolan, tänkade och språk heter en bok också skriven om han. har en bok också som heter miljö för lärande sedan en som heter pedagogisk filosfi hehe ville bara säga det. De längtar att få träffa dig heheh puss hade så kul i helgen.

2008-04-17 @ 19:32:16
URL: http://jami.bloggspace.se
Postat av: Sandra

Din Marc är himla snygg!
Ett riktigt fynd faktiskt!

Håller också på att fixa med bilder från Paris.
Är så otroligt många bara...
495 st på 3 dagar!
Helt otroligt.

Hörde från Olga att ni vill åka tillbaka redan i sommar.
Kanske följer jag med er då...
Ska dock lobba lite för ett annat resmål, nämligen Barcelona!!
Paris kan vänta ett litet tag, eller?

Pusselipuss!

2008-04-19 @ 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0