plugg

Pluggar rätt mycket nu, eller jag pluggar inte så mycket som jag borde men en del får jag gjort i alla fall! Såg på syrrans sida att hon lagt upp Britney´s låt "Break the ice" och jag måste säga att jag är hooked! Lyssna på den om ni inte redan gjort det!

Var mycket snabbt på stan idag, hade lite ärenden (vuxet det låter, haha!) och fick med mig två riktigt fina armband till nedsatt pris dessutom.

Imorgon ska jag på studiebesök till Kolmården (eller snarare Tropicarium). Skriver en uppsats om "Hållbar Utveckling" och då främst om korallreven och dess utrotade framtid.. Låter det intressant? Believe me it´s not. Okej då, riktigt trist är det ju inte men det tråkiga är själva skrivandet. Har kommit en del med det som tur är, nästan gjort halva arbetet.

Så blir det Stockholm på torsdag. Ska hem och koppla av lite (mestadels plugga tyvärr) med familjen. Älsklingen följer också med, det var längesen han gjorde det :) På fredag ska han på intervju i Uppsala, återstår att se hur det går, och jag ska till kiropraktorn efter det.. Känns lite skrämmande det där med kiropraktik. Vet inte varför, bara fått en sådan känsla. Typ som att de ska bryta nacken av mig, haha! Har ju varit hos sjukgymnaster förut men det har inte varit lika skrämmande... Min kära syster var så less på att höra mig gnälla hela dagarna på jobbet under påsken så hon bokade t.o.m upp tiden åt mig. Ja, jag är en gnällspik. You can´t blame me for being in such pain for like a year now, haha!

Ne, nu ska jag och älsklingen äta upp resterna från kebabpizzan vi åt idag. Orkade bara käka en fjärdedel av min! Pizza är verkligen något jag inte äter speciellt ofta. Skräpmat äter jag..ofta. Men pizza: nope. Vet inte varför faktiskt men det finns liksom inget riktigt som drar mig. Hur hungrig jag än är blir det inte mycket som slinker ner av den... Den här var dock grymt god with perfect crusty bottom.. Känner mig som Vickan Silvstedt, right? Oh, I´m so funny!

Enough said. Nu: kall pizza (loves it!), någon film (vet inte vilken riktigt) och kall Cola.
Åh, jag är så hälsosam.

Och riktigt trött. Märks det?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trött?
Ja, på ett energizer-bunny-on-crack-or-is-it-speed-sätt!
Eller så är det allt socker i colan som gör dig crazy... :)

Så Mille ska följa med på torsdag...
Vilket sammanträffande! ;)
Looking forward to it!

Som du märker är jag också lite Silvstedtified! :D

Bra att du pluggar på.
Och studiebesöket blir nog ett skönt avbrott.
Sen ska ju vi träffas i helgen och då får du ytterligare ett brejk!
Man måste ju kraftsamla emellanåt. :)

Hoppas pizzan smakade gott!
Ses om ett par dagar!!

CMOK!!!!

2008-04-02 @ 23:12:13
Postat av: Aliiin

Korallreven är så helvetes mycket mer intressantare än fiskodlingar! OLL! Kommer du ihåg mina fiskodlingar?!...

2008-04-03 @ 21:48:51
URL: http://aliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0