back in business

Nu är jag tillbaka. Älsklingen håller på att fixa sin dator i detta nu och jag har passat på att köpa mig en egen! Jag har alltid, sedan första ögonkastet, haft en förkärlek till Mac. Var helt säker på att jag skulle införskaffa en Macbook men då jag bland annat ska åka till Paris igen nu i april, så får det vänta! Har köpt mig en annan laptop av märket Fujitsu/Siemens. Den är riktigt nice faktiskt. Grym processor, bra grafikkort, DL-brännare, fick 1GB extra i ram-minne (har nu lite över 2GB), laptopväska och mus till för att det var den sista datorn kvar! Datorn gick loss på liite mindre än ett Äpple.

Har typ sjukt mycket i skolan just nu. Eller beror väl på hur man ser det. Jag vet att jag har mycket just nu, men det känns som sjukt mycket för att jag inte gör ett shit. Som vanligt låtsas jag som ingenting och är ute i sista stund.

Goddamnit.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du gått och köpt någonting utan att berätta för moi?!
Vartåt är världen på väg egentligen...

Låter som om du är nöjd med datorn.
Det tycker jag verkligen att du ska vara.
Äpplet finns ju kvar och väntar på dig.

Det är ett familjedrag att vänta in i det sista.
Med vad som än ska göras.
Men så jobbar vi ju också bäst under stress. :)

2008-02-28 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0