je t'aime Paris

Paris var underbart! Allt från maten till atmosfären och shoppingen..åh shoppingen! Man blir verkligen grymt inspirerad! Och samtidigt nästintill deppad när man ser alla sakerna man inte kan köpa! Lyxshoppingen finns överallt och den tar aldrig slut.. Lyxgata efter lyxgata där varje butik överträffar den andra. Jag och älsklingen hade det supermysigt och det var riktigt romantiskt. Fanns massor av saker att göra! Och allt var så himla vackert! Vackert, vackert, vackert! Ville aldrig åka hem..! Som tur är, är redan en ny resa inbokad till den underbara staden. 12-15 april ska spenderas med mamy, syrrorna, brorsans tjej och hennes syster och mamma. Då syrran och brorsans tjej fyller år så blir det även en dubbel födelsedagsresa! En riktig tjejresa helt enkelt.

Jag och älsklingen köpte med oss en del fina saker från romantikens stad och lite bilder kommer upp så snart jag har tid och tillgång till en dator!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sanne

Roligt att ni hade det så bra! =)
Och perfekt att du snart åker dit igen. Brukar alltid finnas massor man tycker att man missade eller inte hann med. Just DEN DÄR butiken, DE DÄR skorna, och så hinner man även ta det lite lugnt när man besöker alla sevärdheter den andra gången. Tycker jag då. ;)
Kram!

2008-02-17 @ 10:05:05
Postat av: Sandra

Jag vill åka nu när jag läser ditt inlägg!!
Så roligt att ni hade det underbart!
Räknar med att se bilder från resan nästa gång vi ses!

PUSS!

2008-02-17 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0