a little bit of this, a little bit of that

Var på stan ett tag idag med älskade syster Olga. Hon mötte upp mig då jag är på snabbvisit i Huvudstaden. Hon ska ut och partaja imorgon och ville ha något nytt, och jag, ja, jag ville bara ha något nytt!:D
Jag fick lite grejer med mig... Bl.a en grå jacka från H&M som jag kikat på ett tag, och bestämde mig idag för att slå till! Priset avgjorde verkligen allt.. Ynka 298:- kostar den! Sandra har ju en likadan fast svart. Och självklart lite accessoarer blev det som vanligt från H&M, där man alltid hittar något fint. Sen var det 10% rabatt på H&M idag, inte mycket, men det är något iaf. Hmm, vad mer? Jo! Köpte en tröja på Monki som jag tänkt köpa förut och det var ju tur att jag inte gjorde det, för nu var det 50% off! Det är nice! Just det, även en halsduk/sjal fick följa med hem från H&M!
Justja, och Olga har precis som Sandra, blivit med Mac!:) Hon bestämde sig idag mitt i shoppingen att slå till med en Macbook! Inte helt fel.. Tror jag också kommer göra det faktiskt.
Har fått ett par jättefina hängslen från lilla mamy!:) Så skönt att få komma hem till familjen:) Har ätit tortillas och kollat på Let´s Dance, så nördigt och mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Aliiin

Nöördigt ;)

2008-01-18 @ 23:38:55
URL: http://aliiin.blogg.se
Postat av: Sandra

Så du köpte jacka ändå... :)
Den är ju så snygg och galet billigt!

Låter som om du och Olga hade det mysigt idag.
Önskar att jag också kunde varit med.
Men en annan ligger här i sängen på landet.
Och väntar på att stormen ska komma och dra förbi. :)

Puss!!

2008-01-19 @ 10:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0