tc

Idag var jag i TC med mamma och pappa.. Jag kikade runt lite med mamma i affärerna och gjorde lite kap igen!:D Inne på Zara hittade jag ett par tunikor/klänningar, och 2 av 3 var riktigt snygga så dem köpte jag! Bästa var priset återigen.. 59:- styck! Nedsatta från 249:- och 299:-, känns helt okej!:) På Glitter blev det ett långt halsband med en "tand", 75% off. Jopp, det var väl det idag!:) Så skönt att få vara med familjen ett par dagar och bara slappa och umgås:) Mamma lagar middag, kommer bli massa mumsigt, sen kommer brorsan och hans tjej hit.

Ne, nu ska jag slappa! Är helt slut:)

Jo, köpte tågbiljett, drar tillbaks till Nrkpg imorgon, har kursintro på måndag...


PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0