the one and only...heath ledger. r.i.p.

Så sjukt tragiskt. Så sorgligt. Så förbannat orättvist.

Heath Ledger hittades död i sin lägenhet i NY som ni nog hört by now. Jag finner fan inga ord. Han var en av mina absoluta favoritskådespelare. Jag ryser av bara tanken. Som M säger: "men du kände inte honom". Nej, det gjorde jag inte men har jag ett namn och ett ansikte bakom så kan jag inte låta bli att bli berörd och känna sorg. Speciellt när man vet att han har en dotter på 2 år. Jag såg "En riddares historia" för en del år sen och sedan dess var jag hooked! Allt han gjort har varit mer än bra! Jag kommer verkligen se nya Batman-filmen, där han spelar Jokern, med helt andra ögon nu...

Han var verkligen en skönhet.


heath ledger

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är riktigt sorgligt faktiskt.
Och på sätt och vis obehagligt.
Att livet plötsligt bara tar slut.
Vilket man iofs är medveten om.
Men det blir så påtagligt.
Så verkligt.

Tycker det är så synd att han inte fick fler år med sin dotter.
Det suger att man inte kommer få se honom i fler filmer.
För han var så grym, på alla sätt och vis.

2008-01-25 @ 01:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0