älskade svea

Visst bor vi i ett underbart land som sparar ens pengar i ett års tid för att sedan ge dem tillbaks sisådär lämpligt när csn-pengarna avtar? Javisst! Skatten har kommit och jag är glad! Det började klia i fingertopparna av iver att klicka hem något underbart på nätet och det pirrade i hela kroppen som ett lyckorus! Vill bara köpa mig en underbar, fin designerväska (vad sägs om en MiuMiu eller LV-väskan jag trånat efter i åratal?)! Men jag måste hejda mig själv. Får ingen csn under sommaren och ingen lön förrän i juli. Med andra ord, jag måste ha något att leva på och spendera minimalt av de pengarna tills slutet av juli. Ska övningsköra (ja, jag har bestämt mig för att ägna en del av min sommar åt detta nu..) och jag vill gärna köpa mig en digitalkamera så jag kan dokumentera min vardag.

Imorgon ska jag på stan all by myself. Det är det bästa, då kan jag snurra runt i timmar om jag vill! Har tillgodokvitto på både Gina Tricot och Monki, så ska se om jag hittar mig något fint där.

Tror att jag måste flytta de där pengarna från mitt konto. I don't trust myself...at all.

Nu ska jag se shoppingutbudet på nätet (för hundrade gången) och inte köpa något! Bara titta, bara titta...bara titta.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0