best and worst day ever

Dagen började som en riktig pina. Var sjukt nervös inför seminariet i morse men vi tyckte ändå att det gick rätt bra. Men det var som sagt vad vi tyckte. Vår kära lärare ansåg nog tyvärr inte detsamma... Men det är ju hon också. Just det, hon... Men aja, efter mycket om och men så fick vi själva uppsatsen godkänd i alla fall! Och det är ju alltid något. Det är mycket när det kommer till henne. Vi besvarade alla frågor i alla fall så gott vi kunde. Får hoppas att jag inte hör något från henne under veckan, då betyder det att jag även klarat seminariet idag. Med andra ord, vill fan heller ha något mail med hennes namn i min inkorg.

Jaja, dagen var bra också! Godkännandet av åtminstone uppsatsen som sagt och att vi tjejer i arbetsgruppen käkade lunchbuffé på en kinesisk restaurang. Tog mig en öl också! Det var riktigt gott och välförtjänt efter en dag som denna. Sedan gick vi lite på stan och därefter bestämde jag och Jasmina oss för att köpa lite jordgubbar och sätta oss på filt ute i solen vid Strömmen. Det var hur mysigt som helst! :) Eller hur Jasi?

Sen har jag bara varit hemma och myst. Har varit så otroligt trött hela dagen, sov alldeles för lite inatt och efter en sådan psykiskt påfrestande dag blir man något utmattad.

Ska lägga mig snart bredvid älsklingen. Imorgon är en ny dag. Början på mitt sommarlov och jag ska slappa heeela dagen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Ja då hade så mysigt med dig :) sov gott gummis :) puss

2008-06-02 @ 23:03:20
URL: http://jasmincii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Whoa!!

Volrammos!!!! :D

2008-06-03 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0