fighter

Idag har jag känt mig lite extra stolt som flickvän! Min älskade pojkvän har haft gradering och det gick utmärkt! Huvud-instruktören och alla andra var väldigt imponerade av hans teknik och grepp. De sa att han är riktigt duktig och stark. Hur kan man inte vara stolt som fasiken då?! :D Det gjorde inte saken lättare att han fick en 110 kg tung och 2 m lång bjässe att fightas mot, som dessutom kommit 4:a i VM. Helt otroligt att Mille orkade så mycket som han gjorde! Jag var minst lika imponerad. Helt otroligt vilken viljestyrka han har!

Han klarade som sagt graderingen utan problem! :) Dessvärre drabbades han av en svår migrän under eftermiddagen så vi var tvungna att åka iväg och köpa migräntabletter och snabbt ta oss hem så han kunde vila ut. Nu ligger han och sover bredvid mig.
Snällare och mer positiv människa får man leta efter..

En riktig fighter, det är vad han är.

Puss!



Ett citat jag gillar som finns på klubben är:
"Den främste bland samurajer är den som aldrig drar sitt svärd"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktiga Mille!

Vi är flera som är stolta!

Krama och gratta honom så mycket!



Hur har det gått med skatten?

Har du lyckats hålla dig ifrån att köpa en Miu Miu till mig?

Hoppas inte... :P



Puss!!!!!

2008-06-10 @ 22:55:08
Postat av: Olivera

Jag har faktiskt lyckats hålla mig från att spendera upp pengarna! Dessvärre måste jag ju ha dem till att leva på fram till lön i juli.. Men det fixar sig! :) Ska ju ändå jobba en del så har väl inte så mycket att spendera dem på! Dessutom kommer en hel del (det mesta) gå åt till övningskörning mellan jobbpassen..!



Tro mig, en Miu Miu suktar och en LV likaså.. Tyvärr behöver jag ett körkort också! :(



Ska krama honom massor när han kommer hem :)



Pusspuss!

2008-06-11 @ 13:16:52
URL: http://olivera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0