help me?

Okej, jag är på digitalkamera-jakt! Så hjälp mig!! :)
Jag har i alla fall något hum om vad som är bra, vad som är dåligt etc. men känner mig ändå lite kluven. Jag har kollat in åtminstone ett par stycken som jag funderar på men är smått osäker på om de är värda sitt pris eller ej?

Jaja, här kommer iaf lite restrictions:

- Helst inte kosta mer än 1500 (max 1800)
- Vara smidig (med andra ord: rätt liten/tunn, vill inte ha nån klumpeduns-kamera)
- Den ska vara kvick! (ingen slöstartad grej)
- Den ska ha optisk zoom

Vill gärna införskaffa en rätt snart, det är kul att även bara dokumentera vardagen och ha minnen! Samt kan jag lägga in lite bilder på bloggen då också :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kan få min gratis, den funkar nästan och luktar bränt.. men du får den gratis:D



puss kott

2008-06-12 @ 16:23:28
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0