ryssland

Grattis Ryssland! Ni förtjänade verkligen vinsten mot Holland! Vilket otroligt spel! Så sjukt jävla duktiga var dem ikväll... Holland har aldrig varit ett favoritlag enligt min smak, men trodde verkligen att de skulle ta hem hela skiten, hela EM. Så fel man hade. Ryssarna var definitivt underskattade och ikväll visade de verkligen vilka kämpar de är och att de alltid ger 200%. Erbjudanden från Europas bästa klubbar kommer bara hagla över de ryska mästarna!

Jag har jobbat som fasiken de här senaste dagarna och imorgon är jag äntligen ledig. Jobbar bara 2 dagar nästa vecka, sen bär det av mot Småland där storasyster ska fira sin 30-års dag! Hoppas verkligen på fint väder!

Puss&Godnatt


Kommentarer
Postat av: Maria

Oooops i did it again! Fan olivera har typ 8 kassar me mig från stan !! har faktiskt ångest, men vill ha allt hahah.. hörs snart så ska jag berätta exakt vad:)

pussssssssss

2008-06-23 @ 15:18:39
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

30?

Vilken syrra är det som fyller så mycket?? ;P



Puss sötis!

2008-06-23 @ 19:20:30
Postat av: anna

Heheh ja... resonerar som så att jag kan ju lika gärna vara sjuk den veckan..o allt som är obligatoriskt finns det ju igentagningstilfälle på:) ska bli super nice! Hur är det med Ollie då? Jobbar o sliter?!

2008-07-01 @ 10:08:36
URL: http://declaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0