svenska nationaldagen

Så otroligt skönt med röda dagar på en vardag! Om man jobbar tjänar man en massa mer och är man enbart ledig så känns även det helt underbart. Det sistnämnda var det jag var. Extra skönt är det att det blir en lite längre helg såhär! I alla fall så började dagen med att jag, min älskling, hans mamma och bror åkte till Linköping. Vi var på Ikano-huset och IKEA. Jag handlade på mig lite olika fodralklänningar som är så fruktansvärt billiga på Gina Tricot. Har dessutom ett tillgodokvitto så blir praktiskt taget gratis denna gång.
Efter att vi spenderat ett par timmar där, bar det av hemåt. Jag och älsklingen la oss i trädgården för att sola och läsa. Underbart med eftermiddagssol! Till kvällen köpte vi hem lite kina-mat och fick mysa och se på film..
Imorgon blir det annat. Älskling har gradering hela dagen och jag ska vara hans support och därmed finnas där vid hans sida...hela dagen. Kommer bli mycket, mycket mysigt i den svettiga lokalen med detta svettiga väder utanför...
Skämt åsido, så ska det faktiskt bli kul att få se honom in action när han brottar ner dem jävlarna, haha!

Måste sova nu, även jag måste vara fit for fight imorgon tidigt....

Puss&Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0