sverige

Bra jobbat Sverige!! Matchen var mycket intressant och fortsätter det såhär då vågar man hoppas på spel utanför gruppspelet! :D Zlatan är verkligen sjukt bra! Love him!

Jag är en sucker för Adidas-tröjor/jackets som ni alla nog vet. Tanken har faktiskt slagit mig att köpa den fina blå/gula som säljs just nu. Inte enbart för fotbollen nu och för att det är en Sverigetröja utan för att det är en hopplöst schyst blå färg och i cool kombo med de gula stripesen! :D Kul att spara dessutom!

Idag var jag på stan (igen, ja), med Milles mamma och hans lillebror. Blev tillfrågad av henne om jag ville göra dem sällskap och jag var inte sen med att tacka ja, hehe! Var halva priset på alla smycken på Ur&Penn så köpte en massa armband jag förut kollat på men inte velat köpa då dem inte riktigt varit värda sitt pris.. Sen blev det en blommig t-shirt på H&M också :)

Jaha ja.. Blir nog jobb hela sommaren verkar det som. Inte riktigt vad jag tänkt mig, men det får nog bli så även det här året. Vi ska nog försöka satsa på en vinterresa eller nåt istället så då behövs det verkligen cash! Jobbar redan nu i helgen, känns mindre roligt. Det kommer dock kännas riktigt nice när pengarna trillar in på kontot! :) Det är bara att bita ihop!

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Maria

SCHHH sluta skriv om F ordet!!

2008-06-11 @ 00:06:51
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/
Postat av: anna

haah nej men det blev inte klart forran i lordags :) Jag stannar tills nasta mandag :) Fy faan vad jag ska shoppa, forever21 here i come :)Hoppas allt ar bra med dig! Sa sverige vann... faan va bra!!

2008-06-11 @ 18:11:16
URL: http://declaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0