wtf?!

Vad är grejen med alla dessa konstiga namn på kändisbarnen? Jag tycker om annorlunda och unika namn men någon gräns får det nog finnas i vad man hittar på. Ett namn jag verkligen inte tycker om är Honor Marie. Jessica Alba och Cash Warren har tydligen beslutat att deras lilla dotter ska få heta Honor Marie Warren. Nope, I don't like it. Har nånstans ändå börjat vänja mig vid tanken av namnet, men jag kan fortfarande inte förstå det. Dessutom att anledningen till namnet skulle vara att "it's an honor to have Cash's baby".
Please...fan vad corny. Det tycker t.o.m jag.



Vad tänkte ni på?


Puss&Godnatt


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gissar de inte tänkte alls.. eller va ute efter det mest originella namnet som möjligt? woho GRATTIS ge guldmedalj

2008-06-12 @ 16:43:22
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Blir helt galen på det där namnet!

Gissar att bebisen kommer bli riktigt hopplöst ful.

Hunchback Honor of Notre Dame, typ.



Och om själva anledningen till namnet...

Jag krääääääääääks!

Jag spyyyyyyyyyyyr!

Fan vilka töntar.



Märks det väldigt tydligt att jag inte gillar MiserAlba & Co? :)



Så du ska köpa digitalkamera.

Har väl inga direkta förslag på vilka modeller som är bra.

Handlar väl mer om att hitta en design som tilltalar dig.



Det viktigaste, förutom de egenskaper du redan tagit upp, är att du investerar i ett riktigt bra minne. Och då pratar jag inte bara om själva minneskapaciteten utan även kvaliteten på det. Om du snålar kommer det påverka kameran och göra den slöare samt försämra bildkvaliteten.



Beträffande Adidasjackan så kan jag inte påstå att jag har sett den blågula live. Men å andra sidan är just den typen av plagg inte det jag kollar efter när jag är ute och shoppar. :) Den låter dock väldigt fin så go for it! :)



Nu måste jag kolla när matchen börjar på lördag.

Vill för allt i världen inte missa Sverige - Spanien.

Kommer dock vara på landet så det blir nog radio för min del.

Håller tummarna för en fortsatt formtopp för Den Långe & landslaget!



Mysiga pussar till dig från mig!

2008-06-12 @ 19:13:47
Postat av: Jasmina

Hej oli kul att du hör av dig saknat dig faktiskt:) jeste bilo je preljepo har kopplat av :) Jag hör av mig kad sam u nrkg så kan vi ses snacka lite- jel sve dobro stobom? hehe aa man blir lätt brun kad je 35 grader svaki dan :P puss

2008-06-17 @ 20:45:20
URL: http://jasmiinci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0