chills down my spine

Till mina kära systrar:





Vadå mäktigt?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är så lustigt att du lägger upp denna...
Såg den bara för en vecka sen eller så.
Vilken cool känsla det måste vara att stå där!
Ryser bara jag tänker på det.

Tack för videon min älskade syster!

2008-03-13 @ 23:04:53
Postat av: Olivera

Hahaha! Vi är verkligen klonade eller nåt! Hopplöst lika ibland (ofta)... :)
Ja, verkligen, och blir nästan arg av tanken att jag och Olga skulle ju åkt dit och tittat på dem, men hade inget sällskap! I efterhand fick vi ju reda på att kusinen Zeljko och hans Ljilja så gärna hade åkt men hade samma problem som vi. *suck*

Men men! Nöjer mig med videon så länge ;) Grymt!!

2008-03-13 @ 23:29:54
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0