different kind of shopping

Var idag iväg med älsklingen och hans mamma på något som endast skulle varit fönster-shopping för min del. Är typ pank så ska inte shoppa något...hehe! Men jag köpte ju såklart något ändå... Köpte flera olika sidenband som jag sedan gör mina egendesignade armband av :) Köpte även en limpistol, och kunde jag ha mer tur än att det fanns två kvar på Rusta, nedsatta till ynka 20 kr? Imorgon ska jag köpa lite grejs till armbanden sen ska jag pyssla lite i helgen :D Förutom att plugga dårå, hehe...

Kan lägga ut bilder på de armbanden jag gjort hittills iaf om ni vill se :) Gjorde de för typ 2 veckor sen...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill se!!
Jag vill se!!
JAG VILL SE!!!!

2008-03-13 @ 22:56:03
Postat av: Olivera

Du har ju sett dem redan :) Eller? :S
Ska iaf göra nya nu till helgen igen :)

Puss!

2008-03-13 @ 23:02:31
URL: http://olivera.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja, jag har sett dem...
Men vill gärna se dem igen! :)

2008-03-14 @ 13:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0