älskade sol

Så jäkla underbart väder ute! En skam att sitta inomhus.. Ändå gör jag det. Har solat lite i trädgården idag, hade tyvärr inte mycket tålamod så låg väl en ungefär 40 min bara, haha! Sen har jag kollat lite Gossip Girl. Det är typ det jag gjort :) Älsklingen var och spelade lite basket och har redan fått lite färg. Sjukt orättvist.
Nu: blir det nog en sjukt grym film om Yamakasi, en fransk grupp som sysslar med parkour/l'art du déplacement (jag bangar aldrig på ett tillfälle att få lyssna på franska...)
Sen: promenad med älsklingen.
Senare: ännu en film eller lite pyssel (är sjukt sugen, var så längesen!)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grymma killar det där!!
Man blir sjukt imponerad!

Har faktiskt inte sett Graphic här hemma än.
Men jag antar att det måste finnas någonstans.
Har du möjlighet får du dock gärna köpa ett till mig.
För säkerhets skull liksom. :)

Låter som om du och Mille har haft ett par sköna dagar i solen.
Själv har jag jobbat hela helgen och haft lite födelsedagsångest.
Ska jag ha en fest eller bara fira med våra familjer??
Blir så himla stort annars (35 pers).
Har så svårt att bestämma mig!
It's driving me crazy!!

Grekland låter asnice.
Är ju jätteskönt att komma iväg bara ni två.
Sola, bada, äta souvlaki, tzatziki (och annat som slutar på -ki :)).
Miljöombyte är verkligen inte helt fel.
Man får en massa ny energi!

Puss min älskade MM!!

2008-05-12 @ 09:33:49
Postat av: Sandra

En sak till!

Jag har sett de första 12 delarna av Gossip Girl.
Vill jättegärna se de resterande (eller så många du orkar fixa).
Har blivit beroende av och småkär i serien.
Tror Erik har tröttnat på att höra mig säga:

"You know you love me". :D

2008-05-12 @ 09:54:16
Postat av: Olivera

Jag tycker nästan att du kan ha för bara familjerna. Delvis tänker jag främst på pengarna, och delvis på själva arrangemanget. Orka hålla på för 35 pers. Usch nej. Jätteroligt verkligen, men omständigt.

Jag fixar Graphic åt dig i dagarna! GossipGirl likaså! Det är verkligen skitbra! :D Hahaha, så jäkla kul! Mille är trött på mig när jag säger: "And who am I? That´s a secret I´ll never tell" "XOXO Gossip Girl" Hahaha!!

Puss BB! Love ya!

2008-05-12 @ 16:28:52
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0