de tre musketörerna

..det är jag, Jasmina och Lev! Lev som i Lev Vygotskij. Fyfan alltså, Jasmina, vi kommer aldrig bli av med honom tror jag?! Imorgon ska vi sitta hela dagen på vår lediga dag och fixa till i princip hela vår del av uppsatsen. Som tur är brukar vi vara rätt effektiva, eller hur? Det kommer gå bra tror jag! :)

Imorgon eftermiddag när älsklingen kommit hem från jobbet åker vi till Stockholm. Ska bli så skönt att få komma hem lite! :) Mysigt att åka med älsklingen också! :) Tyvärr stannar vi i knappt två dagar :( Trist då jag inte sett familjen på typ en evighet! Men jag är glad även för den lilla tiden.. :)

Jaa, ni, vad mer? Vet faktiskt inte.. Ska mysa lite med älsklingen nu innan det är sovdags! :)
Just det, Monki i Sthlm är såå mycket bättre än den här i Nrkpg. Schystare personal och definitivt mer förståndig. Varför kan jag isf berätta om senare...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hej gumis Japp du har rätt vi är tre musketörer heheeh du kunde inte säga det på ett bättre sätt:) Jag ska ta på mig nu och äta lite sen ringer du säkert snart. syns om någon timmer eller så puss och kram



Ps FÖR DÅ GÄLLER DET !!! HIHI

2008-05-16 @ 08:48:49
URL: http://jami.bloggspace.se
Postat av: Maria

Hej sötsöt:) Svarar här ;) hehe.. Hehe du har väl aldrig pengar på mob? ;D haha... hoppas din helg blir kanon:D

Vi ses på måndag!:) pussen o kotten

2008-05-17 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0