..endast tomten är vaken

Typ så känner jag mig just nu. What´s up med att vara pigg kl. 8.00 när man gick och la sig 3.30? Det är verkligen inte jag. Men men, lär väl däcka på eftermiddagen av trötthet. Älsklingen gick till jobbet och jag kunde inte somna om efter det.
Har så mycket jag vill beställa från Forever21. Konstigt nog inga klädesplagg alls. Hittade ingen klänning som var speciellt snygg. Däremot är det ett par väskor och skor. Får se om jag beställer allt med en gång eller i omgångar. Det tråkiga är att frakten är i princip dyrare än varorna. Aja, nu ska jag drömma mig bort lite till...

PUSS!


Kommentarer
Postat av: anna

uooopsssi missade visst det :P hihih, men tycker du att jag ska chansa och maila iallafall?!

2008-05-13 @ 10:07:49
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: anna

men kan du logga in på msn så kan vi skriva ett tsm, måste ju formulera bra!

2008-05-13 @ 12:19:10
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej min favvosyrra!

(Räknar med att Olga inte fått in vanan att surfa in här regelbundet. ;))



Tack för att du orkar fixa Graphic och GG åt mig!

Jag ser verkligen fram emot de resterande avsnitten!!



Har bestämt mig att det blir en mysig familjeweekend nere i Njupinge.

Så du och Mille är jättevälkomna den 28:e!

Mamma & co kommer nog ner redan på fredagen.



Och du har rätt i att jag inte riktigt orkar med en fest just nu.

Blir alldeles lagom att bara fira med mina nära och kära.



Anyways.

Kan tyvärr inte kommentera dina senaste inlägg.

Faktum är att jag inte ens ser vad som står i dem.

All text har bytts ut till hieroglyfer.

%€&?€"*>#"... Eh, say what??



De enda orden jag kan läsa är "väskor och skor".

Go figure. :D



XOXO Sandra

2008-05-14 @ 20:28:45
Postat av: Olivera

Klart jag fixar det åt dig! :) Du är ju mitt BB! :D Men åhh, så märker jag att jag nog var liite väl trött när jag fyllde i listan. Jag skrev "BB" och inte "MM"! Men nu är det fixat! :)



Va? Hieroglyfer?! Nae :( Varför då? Skumt.. Beror det på Äpplet eller är det så för alla? Jag skulle på Mac:n :)



Gulligt av dig att fylla i listan :) Jag kom inte ens att tänka på att du kunde göra det i kommentarsfältet. Söt du är som fyllt i så gulligt :) Jag önskar samma sak som du...i tysthet. Den lilla röda tråden ;) Jag vill också åka till NY!! Du förresten, har du kollat på Skindeep efter MiuMiu:n? Kom att tänka på det :) Om Schuterman inte har dvs.



Puss älskade syster :)

2008-05-14 @ 21:31:58
URL: http://olivera.blogg.se/
Postat av: Olivera

(Alltså jag hade skrivit "BB" på smeknamn och inte "MM", men har fixat det nu till "MM") :)



PUSS!!

2008-05-14 @ 21:33:37
URL: http://olivera.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej MM!



Tror att det var något skumt med Safari igår.

För här på jobbet funkar det alldeles utmärkt att läsa dina inlägg!



Det var lite kul att svara på det där lilla formuläret.

Och jag blir glad att höra att andra önskar & hoppas på samma sak som jag! :)

Får väl öva och öva och öva så ger det nog resultat. :P



Tänkte inte på att du skrev fel (BB/MM).

Men det är bra att du har skrivit rätt nu. :)



Åh, just det!

Min Miu Miu!!

Hade tänkt be Elin & Micke köpa den i LA, men jag vet inte.

Det kanske är bättre att lägga pengarna på någonting annat?

Ska iaf kolla på Skindeep och Schuterman.

Tack för tipset!



Vi ses till helgen då sötis!



PUSS! PUSS! PUSS! PUSS!

2008-05-15 @ 14:54:33
Postat av: Aliiin

haha, tjeigaste tjejen ever.. teach me!

2008-05-15 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0