goddamnit älin

Alin har utmanat mig på denna lilla lista (jag som aldrig tänkt göra sånt, well you got me hunbun!) Here it comes:

Namn jag går under:
Vera, Olli, Ollboll, Älskling (ja, faktiskt, haha) MM (Sandra du vet, men jag tänker inte skriva ut hela här, haha!), Mimi + har väl en ca 100 smeknamn till (kärt barn har många namn, right?)

3 saker som skrämmer mig:
Äckliga jäkla småkryp (kill them all), döden (faktiskt) och mörker (skog om jag går ensam)

3 saker jag har på mig:
Just nu? Ska jag vara ärlig eller ska jag hitta på.. Okej, ärligt: Milles shorts, Milles linne och Milles hoodie, haha! (ja, hans kläder är grymt sköna och jag är faktiskt hemma. Jag skyller på det...)

3 sanningar:
Ligger inte efter med något i skolan (känner mig riktigt stolt), jag och Mille firar 3 år i sommar (kan inte riktigt förstå det själv) och jag shoppar kanske lite överdrivet mycket ibland (allt är en tolkningsfråga...) ;) haha!

3 saker jag verkligen vill ha:
Ett körkort (NU!),  fler skor och väskor (man kan aldrig få för många!), välmående till alla mina nära och kära (+ självfallet en resa!)

3 personer jag utmanar:
Maria, Jasmina och Anna (Sandra, jag har inte glömt dig, men tror inte du vill ha detta på hemsidan, annars är även du välkommen att göra det)



PUSS!


Kommentarer
Postat av: anna

hello Ollibob! Jag har en as-super bra idé :D jag behöver en blogg kompis!
check this out:

http://annamirjamaria.blogg.se/1210593097_dresscode_glamour.html#comment

2008-05-12 @ 19:44:43
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: anna

nej, jag tror att det är en inbjudan och sen får man maila och anmäla sig :)

2008-05-12 @ 20:47:57
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: Sandra

Tjoho!!

Kom på att om jag går in på "Kommentarer" så kan jag läsa inläggen och inte bara hieroglyfer!



Gillar ju inte utmaningar men vad gör jag inte för din skull. :)

Så här kommer mina svar...



NAMN JAG GÅR UNDER:

Sandra, Sandro, Alex, Daki, Älskling, Pluttigullan (och en massa andra påhittade namn som Uppfinnar Erik kommer på).



3 SAKER SOM SKRÄMMER MIG:

- Att jag ska sticka ner foten i min gummistövel på landet och råka trampa på något slemmigt djur som har bosatt sig i den. Och nej, jag vägrar undersöka skon först. Det är minst lika skrämmande att bara sticka ner handen i den för att känna efter.



- Att inte kunna få barn. Fast den tanken vägrar jag tänka klart! Här ska det bli lots of babies!! Eller åtminstone ett par. :)



- Att förlora en nära anhörig.



3 SAKER JAG HAR PÅ MIG:

- Skön slapp lång tröja.



- Förlovningsring.



- Vigselring.



3 SANNINGAR:

- Jag längtar verkligen till dess jag och E blir fler.



- Jag ser fram emot The Big 3-0.



- Om jag inte får åka till NY snart kommer jag bli galen!!



3 SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA:

- Mini. (Ser du den röda tråden? :))



- En Miu Miu. Eller snarare The Miu Miu. (Du vet vilken.)



- Lots of diamonds! (Mille knows. :D)



3 PERSONER JAG UTMANAR:

- Noll.



- Nada.



- Ingen.

2008-05-14 @ 20:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0