it ain't easy

Har suttit med gruppen idag och jobbat med uppsatsen i typ 6 jävla timmar (igen!)! Ändå var det hur stressigt som helst mot slutet och vi har fortfarande tempus och smågrejs att gå igenom innan inlämningen på måndag. Aja, det mesta är i alla fall färdigt kan man ju trösta sig med. Om hon kuggar oss efter allt det här då vette fan vad jag gör.
 
Har i alla fall sett sista avsnittet för säsongen av Gossip Girl nu. Sandra, du vet inte vad som väntar! ;) Åh, jag bara älskar den serien! Är helt såld.. Deras kläder...får mig att bokstavligen tappa andan. Klänningarna i detta avsnitt..fyfaan så snygga! :D

Imorgon är jag ledig (sjukt skönt) och ska iväg och sola lite men måste tyvärr plugga också. Ska försöka skriva så mycket jag orkar inatt så jag slipper sitta imorgon i en evighet...

Snart blir det film!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojojoj!!

Säsongen sista avsnitt säger du...

Tar du med dig det (och de övriga jag inte redan har fått) imorgon?



Tycker du (ni) är jätteduktiga som kämpar med uppsatsen.

Inte en chans att ni blir kuggade efter allt arbete ni har lagt ner.



Ser fram emot Texas Longhorn imorgon!

Var evigheter sedan jag var där.



Pussokram!!

2008-05-22 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0