it is what it is

Inatt beställde jag några grejer från Forever21. Ett par skor och 2 set armband. Kan visa allt här sen när jag fått det! :) Idag var jag på stan och köpte en kofta och tröja på H&M bland annat. MEN innan jag åkte hem så svängde jag förbi H&M igen och lämnade tillbaka koftan. Kan ni tänka er? Vadå framsteg! Kände att hur fin den än faktiskt är (för den är riktigt snygg!) så kan det nog tyvärr bli ett plagg som ändå mestadels bara kommer hänga där i garderoben. "Många bäckar små.." som sagt. Jo, jag köpte ett vitt nagellack också och en ny mascara. Det var det!

Jag solade också idag.. Ja, på solarieöarna. Jag vet, jag vet, det är jättefint väder ute men jag är ledsen, så länge jag inte kan näcka helt i trädgården så blir det solariet. Väntar på att få ersätta det med en strand eller liknande, men det har jag inte tid att vänta på! :P

Har kollat färdigt på hela "Girlicious" nu. Ni vet hon Robin Antin som är skapare av The Pussycat Dolls, hon har satt samman en ny grupp nu som heter Girlicious. Detta har dem självklart gjort en tv-serie av där man får följa hur gruppen blir till... Alltså shit vilka kroppar de tjejerna har. Alla är inte överdrivet snygga för övrigt, men kropparna är i en klass för sig. Hot, hot, hot! :)

Nu ska jag inte plugga. Är så fruktansvärt trött på den där sketna uppsatsen och allt vad som handlar om den. Nej, pluggandet får vänta tills imorgon...eller nåt. Jag har redan gått på sommarlov in my mind...

Puss!

Förresten, se "What happens in Vegas" med Ashton Kutcher och Cameron Diaz. Om de ändå vore ett par IRL. My God så heta ihop, man vet inte vem som är snyggare! :)




Foto: gettyimages.com

Kommentarer
Postat av: Jasmina

ohh vilken fin bild på dem visst är dem fina:) jag är också trött på uppsatsen känner att jag har sommarlov ska försöka bevara frågorna men dem är så svåra vet inte vart jag ska börja!!! Har det gått bra för dig? puss och kramis ( Jasdmina)

2008-05-29 @ 10:24:26
URL: http://jasmincii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0