it keeps haunting me

Uppsatsen surrar fortfarande runt i mina tankar. Kul, jättekul... Ska imorgon förbi Jasmina och plugga lite, får hoppas att det går någorlunda bra iaf!

Ska nog försöka hinna sola imorgon också innan. Om jag orkar det vill säga. Känner jag mig själv rätt så blir det nog inte så. Jag har handlat idag med. Gud, låter verkligen som att jag handlar hur mycket som helst, men jag gör inte det, hehe! Grejerna kostar liksom inte så mycket, det är väl det.. Usch, börjar nästan skrämma mig själv. Nej ni, tror nog det är dags att lämna tillbaks ytterligare lite grejer, haha! Köpte faktiskt en liten present till älsklingen också :)

Nu har jag fixat lite musik till min käre pojkvän på hans mobil så han har något att lyssna på medan han jobbar :) Det tog tid kan jag lova. Hade överfört helt fel typ av fil så de fungerade inte på mobilen. Fick därefter starta om datorn och skicka om alla låtarna på nytt i rätt typ av fil. B'Jesus förstår inte ens att jag orkar. Men vad gör man inte för någon man älskar?!

Måste fan sova nu, Jasmina blir inte glad på mig annars tror jag. Kommer vara så sjukt seg imorgon, hehe! Men jag skyller på Mille, det är hans fel! :D

Puss&Godnatt!

Jo förresten, glömde nämna att jag blivit godkänd på uppgiften jag satt och skrev på och lämnade in förra fredagen. Fick fin feedback också så det känns nice! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0