mysdag

Jag och älsklingen bestämde oss efter mycket om och men att ta oss in till stan. Väl där kikade vi bara en liten stund runt i ett par butiker sen bestämde vi oss för att köpa lite mat och sätta oss utomhus nånstans och äta. Dessvärre var inte jag sugen på vad som helst utan ville isf absolut ha pastasallad (ovanligt va?). Vi hittade knappt någon pastasallad nånstans och de vi hittade verkade inte alls goda. Vi promenerade runt och så kom älsklingen på att det finns ganska god mat på Världens Bar så vi begav oss dit och satte oss på uteserveringen där det var svalt och skönt! Vi åt en god lunch :) Hur mysigt som helst att bara sitta vi två och prata och njuta :) Efter detta tog vi oss ut till hans farbrors hus där vi fikade och pratade :) Får hoppas på att det blir av med en Greklandresa för oss två! Nånstans ska vi i alla fall åka hjärtat!

Nu blir det nog film snart.. Har handlat på oss lite lördagsgodis och tror det blir Human Trafficking vi ska se (som jag har hört väldigt hemska saker om)... Usch. Men men...

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Gör du något annat än går in till stan o shoppar? :D hahah.. jag vill också resa:)

Puss

2008-05-11 @ 13:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0