only thing that count in life

Igår var ingen vanlig dag för det var min älsklings födelsedag!!
Dagen började med att jag åkte in till stan och handlade på mig en massa inför överraskningen. Älsklingen var på jobbet så jag hade planerat vad jag skulle göra. När älsklingen kom hem var rummet fyllt med ballonger och det stod en stor korg full av saker på sängen. Jag hade fyllt korgen  med en massa godsaker som han tycker om, allt från biskvier till godis. Även ett linne, boken "Svensk maffia", några tidningar och påfyllning till mob låg där i. I kortet hade jag skrivit en egen "check" ¨på valfri vara till honom, så idag när vi var på stan hittade han en Adidas jacket han verkligen ville ha. Så den fick han :)

Det bästa var nog igår på kvällen. Jag hade tidigare i veckan bestämt att vi skulle äta middag på Texas Longhorn på Milles födelsedag. Sandra och Erik bestämde sig för att joina oss då dem ändå skulle ner till Småland över helgen. Även Olga valde sedan att följa med. Det vi inte visste var att Aleks och Helena också skulle komma, så vi fick en smärre chock när vi såg hela min syskonskara och deras respektive stå där på parkeringen när vi mötte upp dem! :D 
Vi åt alla en mysig middag på den amerikanska restaurangen och Mille fick hembakta brownies i en burk i present, pengar samt vart vi båda bjudna på middagen.

Vad skulle jag göra utan mina älskade syskon?! Det gjorde verkligen vår dag och Mille sa att detta definitivt var en födelsedag han alltid skulle minnas. Tycker det är så otroligt fint att vi har en sån underbar relation.

Idag handlade vi lite gott att dricka till ikväll. Hoppas det blir kul! :) Kvällen börjar med lite Eurovision i Beograd hemma i soffan.. :)


PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Naaw vilken mysig dag! Tur för Mille att han har dig verkar som du hade allt fixat så dagen blev riktigt perfekt <3 en riktigt bra giirlfriend..

Imorrn blir det uppsats igen o fixa frågor, fan konstigt vi aldrig tröttnar på den ^^ haha..

Ses imorrn! puss puss

2008-05-25 @ 19:09:04
Postat av: Sandra

Jag tycker också att fredagen blev extremt lyckad!

Så roligt att vi alla kunde samlas över en middag i Norrköping.

Helt underbart att bara få vara med dem man älskar mest.



Hörde att ni hade en trevlig lördagskväll också.

Hoppas inte huvudet gjorde alltför ont dagen efter... :)



Love ya!

CMOK!

2008-05-26 @ 07:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0