shopping

Har köpt en del nya småsaker :) Fyra nya nagellack (varav 2 från Mavalas nya sommar-serie, kan verkligen rekommenderas! Graphic och Romantic har jag..). Var tvungen att köpa en i nyans Via Veneto (Sandra jag fastnade helt enkelt för den så köpte mig nu en egen! Grymt fin färg) och sen ett svart. Nu återstår bara att köpa ett vitt också. Riktigt snyggt nu till sommaren! Har inte riktigt varit ett fan av vitt nagellack förut, men nu älskar jag det! :) Jaja, nog om det. Ett par leopardmönstrade ballerinas från H&M vart ett impulsköp idag innan studiebesöket. Jeansvästen vet jag inte om jag ska behålla, dock är den riktigt vardagscool och fin.. Vad var det mer? Jo, en rosa/beige baseball jacket i satin men jag hade presentkort så det vart bara 50 spänn för den, hehe!

Nae nog med shopping om det ska bli en resa till Grekland i sommar! :)  Jag småhandlar mycket men oftast är det inget dyrt :D Köpte igår lite smågrejs till mina egengjorda armband och smycken. Tänkte pyssla lite i helgen...dvs om jag har tid och ork :)

Puss lovelys!


barney

"Suit up!"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej min lilla Shopomaniac! :)

Nagellack kan man inte få för många av!
Det har även jag insett (bättre sent än aldrig ;)).

Kul att du gillade Via Veneto.
Tar med mig mitt ex hem nu när du har ditt eget.
Sen ska jag försöka komma ihåg att köpa Graphic.
Det är den snyggaste rosa nyansen av dem alla.

Hörde att ni har riktat in er mot Grekland istf London.
Tycker ni gör helt rätt som satsar på en vecka eller två i solen.
Har ni bestämt er för ort och datum?

Love ya!

2008-05-09 @ 22:11:09
Postat av: Olivera

Hej kära syster! :)

Japp, du kan ta med dig ditt ex hem nu, hehe! Glömde ge dig det sist! Har du kollat på GossipGirl än? Tänkte om du ville ha de resterande delarna? Om du inte hittar Graphic i Sthlm kan jag köpa den här åt dig. Har märkt att den där serien inte finns överallt i butikerna! :/

Ja, vi funderar på att lägga cashen på att åka till Hanioti i Grekland. Milles farbrors fru är ju från Grekland så de har lägenhet och allt där. Så då blir det flygbiljett och fickpengar! Typ 2 veckor funderar vi på :)När och så får vi se då de inte heller riktigt vet när de ska åka... :) Men jag hoppas det funkar, att de åker typ i början på juli då vi har en stor fest som väntar i slutet på juni som du kanske vet ;)

Puss&Kram! Love ya back!

2008-05-09 @ 22:42:54
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0