there is no end

..till denna uppsats. Har suttit jag vet inte hur många timmar med Jasmina och skrivit på den. Ändå är det inte tillräckligt. Vi satt som senast 6 timmar i sträck i fredags på vår lediga dag och pluggade på den. Idag satt vi hela gruppen i flertalet timmar och (vad vi trodde) skrev färdigt. Vi skickade in "utkastet" och fick till svar att det fortfarande finns "en hel del" att komplettera. Skitkul. Verkligen. Aja, vi ska ses på onsdag och fixa till den. Men hon är en sådan lärare som, tyvärr, aldrig blir nöjd. Tror nog att hon aldrig sagt att någons arbete var "bra" utan det låter mer: "ja, men det funkar nog så". Tack för den liksom. Min och Jasminas del såg "relativt bra ut" nu. Det är något man absolut vill höra efter att hon rättat ens del 2 gånger och man har fixat till alla "fel" hon kommenterat. Hittar ständigt nya "fel". En sak har jag i alla fall lärt mig:

Jag vet definitivt vilken typ av lärare jag inte vill bli.



Det var vad jag hade på mitt lilla hjärta inatt. Tack och hej!

(förresten, om ni inte hör från mig på ett tag så är det för att jag har ett icke-existerande liv och jobbar med uppsatsen. Eller för den delen möjligtvis på min andra inlämning som ska in på fredag...suck!)

Puss&Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men Olivera.. gillar du inte BF? jag e förvånad, du verkar ju så förtjust i henne i skolan? fattar inte riktigt du ändrar dig hela tiden? ;D

haha..

ses imorrn, LÄNGTAR!

Pusskott

2008-05-20 @ 22:25:54
Postat av: Aliiin

Ollboll, känner inte ens igen dig längre? Plugga i förtid? finns det i vår ordlista ens?

2008-05-20 @ 23:08:30
URL: http://aliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0