today

Idag har jag inte en aning om vad jag och älsklingen ska hitta på! Det är underbart väder och jag vill göra alldeles för mycket saker på en gång, men samtidigt vill jag göra absolut ingenting. Det är svårt det där. Antingen blir det lägga sig i trädgården och sola (och bara hoppas på att få någon färg överhuvudtaget!) eller så blir det en liten tripp till stan, köper oss lite god lunch som vi avnjuter längs med Södra Promenaden på någon parkbänk i allén eller så.. Jaja, ska i vilket fall som helst inte sitta inne hela dagen!
Har målat naglarna i färgen Romantic. I love it! Somrig och fin nyans som kommer bli ännu snyggare när/om man blir riktigt brun!

Vad ska ni göra idag?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Två dagar senare kommer mitt svar:
Jag ska jobba idag.
Blääääääääää!! :)

Puss!!

2008-05-12 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0