vygotskij night and day

Vygotskij är mannen i mina tankar 24/7 den senaste veckan. Herregud känns som att jag kan mer om den mannen efter den tiden än vad jag känner min pojkvän efter 3 år. Jag och Jasmina har pluggat riktigt hårt! Som tur är går tiden riktigt fort när man pluggar med henne, hon är alltid så jäkla glad och positiv, så vips har man suttit i typ 4 timmar och fått massor gjort! :)

Jag och Mille kollar lite klipp på youtube med Michael Jackson, så jäkla cool alltså! Bästa dansaren någonsin.. Sexigt! Man ska bara inte se hans ansikte, haha! Den där hatten är rätt välbehövd på ;)

Om en stund blir det film för hela slanten! Jasmina höll med mig om att jag förtjänade att bara slappa ikväll och se på film efter allt slit med pluggandet :) Måste se The Hills också! Och Gossip Girl. Och One Tree Hill. Just det, A shot at love with Tila Tequila också, haha! Fan vilken serie-nörd jag är alltså! :)

Puss älsklingar!


Förresten här får ni se en bild på mannen som upptar mina tankar...
Maybe hot back in the days liksom..?

Vygotskij

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa han e rätt het.. Men min favorit är Skinner, he´s my big love :D

2008-05-07 @ 22:33:46
Postat av: Aliiin

Rätt fin käklinje

2008-05-08 @ 12:16:32
URL: http://aliiin.blogg.se
Postat av: jasmina

hehe vilken snyggning, ser att du är stolt över vår söta Vygotskij det tycker jag att du ska vara :) Jag har också märkt att tiden går fort när man pluggar med dig, samo se smijemo:P När jag tänker tillbaks då vi satt ocg pluggade då minns jag dig hur du sitter med boken med ansiket i all text så hilmla söt. heheh du anar inte hur mycket jag skrattar nu när jag skriver det här :) have a nice day see ya soon. kram

2008-05-08 @ 13:02:58
URL: http://jami.bloggspace.se
Postat av: Sandra

Lev Vygotskij, ja.
Mister Man om man bl a läser till lärare.
Ska bli spännande att höra allt om honom nästa gång vi ses!

Är stolt över dig och ditt pluggande!
Och snart får du lön för mödan i form av ett skönt sommarlov.
So hang in there, inte långt kvar nu!

Älskar dig.
PUSS!!

2008-05-08 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0