helt otroligt

Jag börjar nästan bli rädd för mig själv. Jag har skrivit färdigt reflektionsdokumentet. Nu ska det bara finputsas lite, dvs lägga till om det behövs något jag glömt senare innan inlämning. Men färdigt är det! Känns så himla skönt. Nu kan jag bara relaxa imorgon, gå på stan och ja, bara chilla!

Att göra imorgon:
- Köpa en till hårinpackning (har precis köpt tre produkter från Kérastase, som är mitt absoluta favoritmärke gällande hårvård!) men behöver en lite "lenare" och "tyngre" mask också. Så det blir ännu en från Kérastase att komplettera med
- Köpa nytt rouge (vill ha ett i en mer beige/brun ton så jag kan variera och "shada" med)
- Skicka syrrans klocka
- Köpa ny nagelsax (haha! Ja, även sånt behöver man faktiskt!

Jag håller på med mitt mission att spara lite pengar. Ja, precis, lite pengar. Det började dock bra för mig. Tills det spårade ur. Nej men, helt ärligt talat så har jag avstått från mycket att köpa denna månad. Jag har dock haft andra nödvändiga utgifter. Som faktiskt har varit nödvändiga. Enda jag riktigt, riktigt unnat mig har varit ett par nya skoletter och en ny Tritoniklocka! Och det känns hur bra som helst!

Här är min nya klocka som jag velat ha så länge. Kom över ett bra pris så det blev både en till mig och till syrran!




Kommentarer
Postat av: Jasmina

Väldigt fin klocka din stil :)

2008-09-03 @ 16:00:25
URL: http://jasmincii.blogg.se/
Postat av: Sandra Palmqvist

Whoa, vet inte vad som har hänt men nu kan jag läsa din blogg utan en massa konstiga tecken som stör! Underbart!!



Klockan är jättefin och den passar din golddigga' style utmärkt! :P Come to think of it. Även vår sugarmommy Miss O kommer klä utmärkt i den. :D



En fördel med att fixa skolarbetet i tid är att man kan sova lugnt om nätterna istället för att sitta uppe och plugga som en galning. Duktig du är!!



Pussokram!

2008-09-03 @ 22:18:20
Postat av: Olivera

Tack Jasminci! :) Den känns helt rätt faktiskt! :D



Vet inte vad som hänt Sandro, men bra att du kan läsa här utan problem nu iaf! :) Hm, golddigga' style..? Say whaaat?! Me wigga?! ;)



Japp, nu kan jag sova lugnt iaf! :)

2008-09-04 @ 01:25:17
URL: http://olivera.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Hehe aa äntligen att jag har fått den vad gullig du är som också sa till :P Ja klart ni ska komma på middag det har jag sagt så nu har jag ingen utväg hehe :P Det känns skönt att allt är fädigt spceiellt dem här stora saker iallafall Tv kvar ali det ska Riki fixa du vet killar dem ska ha det bästa. Hoppas du får det bra i helgen puss & kramis

2008-09-05 @ 07:49:01
URL: http://jasmincii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som tur är har du en låååång väg att gå innan du ens är i närheten av en wigga. :D



Tycker verkligen att klockan passar dig perfekt eftersom du gillar guldiga detaljer.

Önskar att jag också gjorde det för det är helt klart Triwas snyggaste modell du har på handleden!



Love ya!

2008-09-05 @ 21:32:20
Postat av: Sandra

Som tur är har du en låååång väg att gå innan du ens är i närheten av en wigga. :D



Tycker verkligen att klockan passar dig perfekt eftersom du gillar guldiga detaljer.

Önskar att jag också gjorde det för det är helt klart Triwas snyggaste modell du har på handleden!



Love ya!

2008-09-05 @ 21:33:18
Postat av: Sandra

Som tur är har du en låååång väg att gå innan du ens är i närheten av en wigga. :D



Tycker verkligen att klockan passar dig perfekt eftersom du gillar guldiga detaljer.

Önskar att jag också gjorde det för det är helt klart Triwas snyggaste modell du har på handleden!



Love ya!

2008-09-05 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0