sthlm

Imorgon bär det av hem till Stockholm över helgen. Ska bli skönt, det var ett tag sen jag var hemma! Okej, inte såå längesen, men tillräckligt länge för att jag ska sakna min familj like crazy. Hursomhelst, idag har varit en glad och mysig dag! Först åkte vi förbi skolan där jag hämtade ut min tenta (som jag blev godkänd på, wohoo!) och sen åkte vi vidare till Linköping. Där köpte jag ett par jeans som sitter svinbra på till ett riktigt bargain-pris. Det bästa var att det faktiskt är det ordinarie priset! På IKEA köpte vi lite smågrejs, bl.a ett gosedjur till vår lilla prins Léon. Sist men absolut inte minst blev det Biltema där saker till bilen inhandlades!
Kvällen har spenderats med mys framför tv:n och filmen "Body of lies" som faktiskt var rätt bra. Leo DiCaprio är verkligen duktig på sin grej. Grym skådespelare men man glömmer det rätt ofta för hans "pretty face"!

Just det, där emellan allting så var vi förbi tattoostället jag ska tatuera mig på. Bokade upp en tid för en av mina efterlängtade tatueringar. Fick tid rätt snabbt - om mindre än en månad! Nu längtar jag efter att få den gjord, och ser även fram emot de nästkommande tatueringarna!

Nu är det dags för mig att sova, ska upp rätt tidigt imorgon!

Puss&Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hej Grattis mala duktig du är visst är det härlig känsla att få godkänd. ohh moras lägga in de vidim tatueringar:P Ja du får smaka mina bullar när du vill och kan samo se javi dok hi ima jos :), vi ska kanske ses i veckan med (grupp i) hoppas det blir av. Na seka neznam jos nisam mislila na too. Malo imam fullt upp ali voljela bi svida mi se ona. ali nikad se nezna mozda i odem du får se nek bude suprise kram kram

2009-02-06 @ 08:58:42
URL: http://jasmincii.blogg.se/
Postat av: Maria

GRATTIS till tentan! Du e alltid så jävla säkert du kuggar men ICKE.. du är sjukt bäst! Purr & kott

2009-02-06 @ 13:19:31
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Klart jag hade kul.. :P heheheh alltid! Söt du är hoppas du har mysigt hos mammis:) purr & kott

2009-02-08 @ 12:28:03
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska bli riktigt kul att få se din nya tatuering.

Skönt att du äntligen boka en tid.

Ibland tänker man för mycket.

Och gör för lite. :)



Det var mysigt att hänga med er i lördags+söndags!



Pussokram!

2009-02-12 @ 09:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0