travelling

Ser fram emot så mycket just nu.. Nästa vecka åker vi (jag, mina kära systrar och underbara pojkvän) till Berlin på en weekendresa. Veckan efter vi kommit hem är det dags för min tatuering. Sist men inte minst så har jag och älsklingen köpt biljetter ner till Serbien i sommar. I juni bär det av och vi stannar i hela 4 veckor. Ska bli så skönt att få komma iväg lite under sommarlovet, inte gjort det på länge nu! Därefter blir det till att sommarjobba, även det väldigt skönt som omväxling till allt det slappa innan dess!

Har precis sett Seven Pounds med Will Smith i huvudrollen. Om ni inte sett den än: se den! Så fin film att det faktiskt nästan gör ont. För mig var det inte bara någon tår som rann nerför kinden, det var riktig gråt. Tårarna flödade och tankarna om livet likaså.

Nu är jag riktigt trött och ska krypa ner bredvid en redan djupt sovande pojkvän. Och hund.

Godnatt hjärtan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack MM!

Så sött av dig att gratta mig på min namnsdag! :P



Jag ser också fram emot Berlin. Det ska bli så skönt att lämna allt det gråa & trista här hemma och byta ut det mot grått & trist fast i kubik! :) Berlin känns som depressionens centrum och jag längtar faktiskt dit.



Mest ser jag fram emot alla miljader besök på Starbucks. Och så all spännande shopping. Lite kultur måste vi också klämma in vilket Mille garanterat kommer uppskatta. 3 tjejer on the loose i en massa stora varuhus vill han nog inte vara med om i 4 dagar. :)



Nog om det.



Jag har tänkt se Seven Pounds i snart 2 veckor men jag skjuter på filmen hela tiden. Är rädd för att den ska vara "tung" och jag får en klump i magen bara av att läsa din lilla recension. Jag ska se den, men jag måste bara hitta rätt tillfälle. Tack för tipset dock!



Puss lillis!

2009-02-17 @ 22:24:21
Postat av: Olivera

Jag håller med dig. Står hellre ut med kylan och gråheten i Berlin än här i den trista vardagen. Berlin är ju en deprimerande stad så det känns mer rättfärdigat liksom.



Starbucks oh Starbucks.. I love! J'adore som the French say.



Jo, alltså jag hade förväntningar på Seven Pounds. Men den var ännu bättre än vad jag trodde. Visste ärligt talat inte rikigt vad den handlade om innan, hade inte koll på det. Men jag ångrar inte en sekund att jag såg den. Mille tyckte också att det var en jättefin film. Då vet du med säkerhet att det är det, hehe! Will måste, eller, han KOMMER få en nominering för sin roll. Riktigt bra är han.



Puss BB!

2009-02-17 @ 23:22:37
URL: http://olivera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0