london

Nu har jag och älskling bokat flyg och hotell till London! Den 27:e september sticker vi. Vi stannar i endast 3 dagar men det blir helt perfekt då vi redan varit där en gång tidigare i år. Det blir shopping, kanske någon utställning, förhoppningsvis Camden Market och bara allmänt njuta av staden! Nu längtar jag ihjäl mig tills det är dags! London är fantastiskt på alla sätt och vis. Det är en stad man nog ganska regelbundet kommer att återvända till. Paris likaså. Men Paris är en helt annan historia för sig.. Så London, here I frickin' come!


Kommentarer
Postat av: Sandra

London kan jag inte säga någonting om, än, men till Paris vill jag åka varje år. Ah, to meet spring in Paaaaariiiiii... Vilken lycka!

2010-08-18 @ 22:21:43
Postat av: Olivera

Maybe we CAN meet spring in Paaariiiii?! :) Why not liksom?

2010-08-21 @ 00:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0