léon den store

Idag fyller ingen annan än mitt älskade lilla hjärta Léon år! Hela 2 år firar han idag. Det är märkligt men jag kommer inte ens ihåg livet innan han kom till oss. Hur såg vardagen ut? Vem var alltid, alltid glad över att se mig? Vem mötte mig i dörren och hälsade varje gång jag kom hem? Vem kände man en villkorslös kärlek ifrån oavsett vad och tillfälle? Han har tröstat mig när jag varit ledsen, han har varit glad med mig när jag varit lycklig. Han betyder allt för mig.
Léon jag älskar Dig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Äsch, men det gör han ju bara för att du är hans sugar mommy. ;)



Livet med djur är säkert hur underbart som helst. Speciellt när det är en liten Léon man lever ihop med. Kommer ihåg när ni var hos oss i Njupinge. Minns att han tyckte det var så kul med en stooor gräsmatta. Finaste pytto. <3

2010-07-20 @ 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0