not feelin' too good

Fan, fan, fan! Vaknade med huvudvärk i morse. Tog det inte speciellt allvarligt då det händer rätt ofta att jag vaknar med spänningshuvudvärk. Jobbade med den smått pågående huvudvärken hela dagen. Precis innan jag skulle hem från jobbet känner jag att huvudvärken eskalerar och jag mår allmänt kass. Nu har jag bytt om, ligger i sängen och ska ta mig en till omgång av varm soppa! Givetvis framför ett par avsnitt av The Hills och The City. Ska drömma mig bort bland värme, höga klackar, svindyra väskor och underbara kläder!

Puss!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjukt jobbigt med huvudvärk. Man ska ta ett par alvedon så fort man känner att den är på g. Själv väntar jag alltid in i det sista och det straffar sig alltid.



Måste se The Hills och The City jag med, men jag ligger så långt efter att det kommer ta en evighet att glo ikapp. :)

2010-06-29 @ 23:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0