pj

Plötsligt slog tanken mig att jag precis hela dagen idag vandrat runt i pyjamas. Har inte ens tagit ett steg utanför dörren. Det mesta av frisk luft jag fått idag var när jag klev ut på balkongen. Midsommardagen är allt stängt ändå och det mesta är bara allmänt dött och trist då typ halva Sveriges befolkning antagligen ligger hemma och är bakis, haha!

Igår hade vi det hur mysigt som helst ute i Rönninge by! Det var Esters första midsommarfirande och det firades på traditionellt vis. Det var kul och lite nostalgiskt för oss då vi jämt firade midsommar ute i Rönninge by när vi var mindre. Det var ju ganska många år sen man var där senast! Ester smaskade jordgubbar och har blivit helt galen i den goda frukten! Såhär satt jag med lilla Ester mest hela tiden känns det som (förutom det lilla avbrottet då hon dansade med mormor runt midsommarstången)!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var så kul att komma till Rönninge by igen.

Allting är sig likt, bara folkmängden har ökat.



Ester och jordgubbarna...

Hon var helt otrolig, ville ha mer, mer, MER.

Och du var tålmodig som orkade mata henne.

Tror knappt hon kommer ha ett plagg som inte har röda fläckar när det här sommaren är över. :)



Pusselipuss!

2010-06-29 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0