jobb och kista

Idag har både jag och älskling jobbat. Sådär mitt på dagen kom jag med förslaget att vi kunde ta oss ut till Kista Galleria efter jobbet. Sagt och gjort. Vi åkte ut dit vid 19-tiden (de har öppet till 21, så himla skönt!) och gick en vända. Det fanns, som det alltid gör, en massa crap. Men så hittade vi några små guldkorn. Jag köpte mig en efterlängtad jeansväst med nitar på från Levi's till ett helt sick bra pris! Och så blev det även några armband och en urmysig kofta. Älsklingen köpte sig en så grymt snygg jeansskjorta (också den från Levi's),  ett till par RL-strumpor i en cool färg och en annorlunda baströja. Det roliga är att ingen av oss kollar på sommarkläder. Vi letar bara efter schysta plagg som även kan användas till hösten. Jag menar, varför handla sommarkläder NU? Det skulle man gjort förut. Dessutom har man oftast en massa sånt hemma som mycket förblir orört för att vädret inte tillåter annat. Satsa tycker jag på höstmodet, det är fasiken värt att lägga lite extra på. Det absolut snyggaste modet på året infaller under hösten. Jag älskar sommaren och allt som hör därtill, ex. klänningar, shorts, linnen, bara ben och fina underbara sandaler och sandaletter men nu reas hela sommarkollektioner ut och ska göra plats i butikerna för höstkollektionernas introduktion!
Var lite smått uttråkad och kände för att skriva lite här. Inget speciellt egentligen men det kan det ju inte alltid vara!
Imorgon är det dags att jobba igen, därmed sagt att det när som är läggdags.
På onsdag är både jag och älskling lediga. Då ska vi in till stan och härja lite! Ska bli riktigt mysigt.

Såhär mysigt hade vi det i stan en dag i maj



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det fina med att ha en egen blogg är att man själv bestämmer ämnet för dagen. Vill man skriva om ingenting då gör man precis det. :)



Kista borde jag besöka oftare. Gillar att butikerna är öppna ända till 21, fler gallerior borde ha det så. Å andra sidan kanske det är bra att inte kunna shoppa hur sent som helst. Tror pengarna varar lite längre då, hihi!



Sommarmodet kännas faktiskt över utan att det egentligen ens har börjat. Märkligt, men jag klagar inte. Tycker också bäst om höstmodet, men hur galet är det inte att längta efter krispigare väder och varmare kläder redan nu?



Puss!

2010-06-29 @ 23:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0