svammel

Idag blev det en snabbtur på IKEA med mamy då vi ändå var på språng och i närheten. Hon köpte en massa grejer till mig och M som vi behöver till nya lägisen. Imorgon bär det av till stan för lite mys med mamma, systrarna och lilla E. Blir lite lunch och strosa runt på stan. Kanske kolla i lite inredningsbutiker. Nu har jag blivit sådär som jag tidigare stört mig på. Vill bara kolla inredning och massa småprylar. Det kommer väl med flyttandet antar jag!
Förresten, vad hände med SD i natt? Vilka tölpar lät dem sätta sin fot i riksdagen? Förjävligt. Men grattis alliansen till fortsatta fyra år! Det lönar sig visst att lägga sin röst.. Märker att jag är alldeles för trött nu. Svamlar om allt och ingenting.

Btw, är det någon som förstår hur äckligt jäkla mycket jag vill ha dessa skor?


Jeffrey Campbell Lita

solestruck.com

Kommentarer
Postat av: Sandra

Eh, nej, jag kan inte förstå hur mycket du vill ha de där skorna. Jag blir liksom helt nollställd bara jag ser dem... Däremot hade vi en fab dag tillsammans! Tjejmys is da shit! <3

2010-09-23 @ 16:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0